Obchodní podmínky

Obchodní podmínky internetového obchodu LUXURYDOG.cz

Obchodní podmínky internetového obchodu LUXURYDOG

1. Objednávka

Objednávka musí být provedena písemně a to buď prostřednictvím našeho internetového obchodu, anebo e-mailem na adresu info@luxurydog.cz. Do e-mailové objednávky je nutné uvést všechny následující údaje:

do "předmětu" uveďte "objednávka" , dále nezapomeňte uvést přesnou specifikaci zboží (kód, barva, velikost, množství..), údaje týkající se kupujícího (jméno, adresa..), způsob platby (dobírkou, bank.převod předem, hotově - osobní odběr) a doručení (Česká pošta, kurýrní služba).

2. Dodací lhůty

Zásilky rozesíláme od 1do 5ti pracovních dnů od obdržení objednávky od kupujícího. Po odeslání zboží budete informování e-mailem o změně statusu a způsobu odeslání dle Vašeho požadavku z objednávky.

3. Doprava

Dopravu zajišťujeme prostřednictvím České pošty a.s. (obchodní balík), nebo smluvní kurýrní společnosti (PPL, GLS) - záleží na zadání požadavku v objednávce. Přeprava je hrazena kupujícím dle platného ceníku - viz ceny přepravy na e-shopu LUXURY DOG.

4. Platba

Platbu lze provést třemi způsoby:

  1. Dobírkou - platba hotově při doručení a převzetí zboží
  2. Hotově - při osobní odběru na naší adrese
  3. Bankovním převodem předem na náš účet v Komerční Bance

Ke každé zásilce je automaticky přiřazen platný daňový doklad, který zároveň slouží jako dodací list a je spolu se zbožím zaslán na adresu kupujícího.

5. STORNOVÁNÍ OBJEDNÁVEK

Kupující má právo provedenou objednávku stornovat, nejpozději však do 24hodin od jejího provedení a to písemně na naší e-mail adresu info@luxurydog.cz , telefonicky nebo prostřednictvím SMS na telefonní číslo 736 202 202, do SMS nezapomeňte uvést Vaše jméno, kód zboží, příp. č.objednávky, kterou chcete stornovat.

6. VRÁCENÍ ZBOŽÍ

Kupující má právo vrátit zboží, které je nepoškozené, nepoužívané, v původním stavu, nadále prodeje-schopné bez udání důvodu do 14dnů od obdržení, přičemž je povinen dopravit nebo odeslat zboží na adresu firmy LUXURY DOG, Business Park Košíře, Jinonická 80, 158 00 Praha 5 , spolu s průvodním dopisem, proč je nám zboží vráceno a to vše na vlastní náklady. Za vrácené zboží Vám bude při splnění všech uvedených podmínek vrácena jeho cena, kterou jste uhradili. Peníze Vám budou zaslány zpět na Váš bankovní účet, který nám písemně sdělíte a zašlete spolu s vrácenou zásilkou, do 14 dnů od převzetí vráceného zboží. V případě, že nedodržíte postup a podmínky, zboží Vám bude vráceno s vysvětlením, proč nebylo Vaše odstoupení od smlouvy akceptováno.

7. REKLAMACE ZBOŽÍ

Po převzetí si zásilku vždy pečlivě překontrolujte, zda-li je kompletní, není porušený obal a obsah odpovídá Vaší objednávce, případné chybějící kusy, porušený obal atd. reklamujte přímo u přepravce při převzetí zásilky. Ostatní nesrovnalosti v zásilce nahlaste zástupcům naší společnosti co nejdříve, nejpozději však do 48hodin od doručení zásilky na Vaší adresu a to písemně na info@luxurydog.cz .

Na zboží je poskytována 2letá záruční lhůta, která se však nevztahuje na vady vzniklé opotřebením, nesprávným zacházení, či mechanickým poškozením.

Oznámení reklamace, či vrácení peněz je možné pouze písemně e-mailem na adresu info@luxurydog.cz Reklamované zboží zaslané na naší adresu nezasílejte na dobírku, takové zásilky nebudou akceptovány a budou zaslány zpět. Reklamace jsou vyřizovány v zákonné lhůtě nejpozději však do 30ti dnů od převzetí vadného zboží.

Zboží k reklamaci zašle nebo dodá kupující na naší adresu spolu s kopií dokladu o koupi, originálním obalem a přesným popisem vady, bez těchto náležitostí nemůže být reklamace posouzena a vyřízena, tudíž bude vrácena zpět kupujícímu.

Důležité údaje potřebné pro objednávky, platby, či reklamace zboží ze zásilkového obchodu LUXURY DOG:

Adresa společnosti:

Business Park Košíře
Jinonická 80
158 00 Praha 5

e-mail: info@luxurydog.cz
www: www.luxurydog.cz

tel.:/fax: +420 296 554 208
tel:+420 734 735 062 nebo +420 736 202 202
Bankovní spojení: Komerční Banka
Č. účtu: 515496680267/0100
IBAN: CZ7601000000515496680267
IČO: 69462259

„Podle zákona o evidenci tržeb je prodávající povinen vystavit kupujícímu účtenku. Zároveň je povinen zaevidovat přijatou tržbu u správce daně online; v případě technického výpadku pak nejpozději do 48 hodin.“

Produktové menu

Uživatelská sekce

Přihlášení

Košík

Košík

Přihlášení



Nemáte uživatelský účet?

Zaregistrovat se

Zapomněl/a jste heslo?
Nechejte si zaslat nové heslo na Váš e-mail.